Hubungan kita sehangat api | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Thursday, August 2, 2012

Hubungan kita sehangat api

Minggu nie kelas foto Aku pengembara agak santai. My lecturer just bagi briefing subjek dan sedikit gambaran tentang perjalanan untuk semester kali ini. Semester nie begitu menguji fizikal dan mental disebabkan lecturer mencabar Aku pengembara dan rakan-rakan untuk mencari foreigner sebagai model untuk shoot fashion nanti. Dengan itu bermula la pencarian bakat-bakat baru Aku pengembara untuk dijadikan model nanti (^_^). Ok, di bawah ini merupakan satu contoh model yang pernah Aku pengembara Shoot beberapa tahun yang lepas dan telah diberikan nafas baru mengikut kehendak rakan-rakan yang inginkan sesuatu karya yang kreatif dan mantap. Kalau rasa best dan kena di hati, bolehlah tekan butang share di bawah post ini dan kalau x best plak, apa boleh buat laa.. Banyak benda lagi yang Aku pengembara belum belajar tentang editing nie.. So, apa tunggu lagi, jom layan karya gila Aku pengembara.


Aku pengembara: Karya seterusnya akan saya publish minggu hadapan mengikut kesesuaian masa dan keadaan. Thankz coz sudi jenguk karya gila ini dan sebarang cadangan bolehlah emailkan kepada saya di alamat yang tertera di atas. Akhir kata daripada saya, sebaris ayat ikhlas dari hati "PLEASE TEGUR AKU". Assalamualaikum...



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

5 comments:

  1. nice..selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  2. knpe laki tu nmpk boxer ?
    jgn marah .. tnye je :D

    ReplyDelete
  3. nanti leh amik saya jadi model..hehe

    ReplyDelete
  4. wow...besh 2...naty bole la tgk karya lagi..shoot chantek2 ya ^_^

    ReplyDelete
  5. insyaallah
    teruskan berkarya :-)

    ReplyDelete